Pierwszy kontakt z marką…i co potem? Jak zbudować skuteczny lejek marketingowy?

|

Do przeczytania w: 2 minut Najpierw potencjalny klient ma pierwszy kontakt z marką, potem dokonuje zakupu, aby ostatecznie polecać Ciebie swoim znajomym i użytkownikom Internetu. Drogę, jaką taki klient musi pokonać, nazywamy lejkiem marketingowym. Składa się on z kilku poziomów i klienci mogą się zatrzymać na dowolnym z nich. Naszym celem jest jednak doprowadzić ich do końca. Od potencjalnych do […]

5 sposobów na porzucone koszyki

|

Do przeczytania w: 2 minut Klienci odwiedzają Twój sklep, uzupełniają koszyk i nagle…rezygnują z zakupu. Jak wynika z danych Baymarda, średni wskaźnik porzuceń koszyków to aż 69,57%. Przyczyną porzuconych koszyków może być skomplikowany proces zakupowy, konieczność założenia konta w e-sklepie, dodatkowe koszty, brak preferowanej formy wysyłki i płatności. Co możesz zrobić, aby klienci częściej finalizowali zakup, a rzadziej porzucali koszyki? […]

Web usability, czyli jak powstają użyteczne strony internetowe?

Web usability - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 2 minut Web usability dotyczy funkcjonalności strony internetowej. Musi ona spełnić konkretne standardy, aby była intuicyjna i użyteczna dla odbiorcy. Ma to wpływ na jego ocenę oraz postrzeganie nie tylko samej witryny, ale również firmy, do której należy. Projektując użyteczną stronę www, koncentrujemy się na właściwym profilu odbiorcy. W zależności od generacji użytkowników, czegoś innego oczekuje się […]

Link building, a Twoja pozycja w Google

|

Do przeczytania w: 2 minut Pozycja strony www w Google zależy od wielu czynników, wśród których jest zdobywanie wartościowych linków. Muszą być one wartościowe, aby wzbudzały zaufanie Google. Wewnętrzne, zewnętrzne i graficzne linki Linki możemy podzielić ze względu na docelowe miejsce, w które przenoszą użytkownika. Linki wewnętrzne umożliwiają nam „przemieszczanie się” w obrębie jednej witryny, ale pomiędzy poszczególnymi jej zakładkami […]

Optymalizacja budżetu w kampanii Google Ads. Jak to robić dobrze?

|

Do przeczytania w: 2 minut Planowanie budżetu to jeden z ważniejszych aspektów kampanii Google Ads. Jeżeli stawka dzienna ustalona zostanie na niewłaściwym poziomie, to nie mamy szansy na zwrot inwestycji, ale również na osiągnięcie pożądanych efektów. Jak ustalić kwotę na reklamę Google Ads i jak odpowiednio zaplanować budżet, ale zyskać, a nie stracić? Budżet dzienny, a budżet wspólny W Google […]

5 patentów na angażujące posty w social media

|

Do przeczytania w: 2 minut Każdego dnia w mediach społecznościowych udostępnianych jest miliony postów. Aby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić, zrobić coś inaczej niż wszyscy pozostali, zaskoczyć, rozśmieszyć, wzruszyć i wyjść poza utarte schematy. Jednocześnie trzeba myśleć o tym, kim jest Twój odbiorca, czego oczekuje, jakim językiem się posługuje, jaki jest jego styl życia. Jak tego dokonać? Przede wszystkim wartość […]

Sezonowe słowa kluczowe. Co jest TERAZ na czasie?

|

Do przeczytania w: 2 minut Mają ogromny potencjał, jednak w bardzo dużym stopniu jeszcze niewykorzystany. Sezonowe słowa kluczowe to takie, które w wyszukiwarce wpisywane są tylko w konkretnym czasie w ciągu roku lub w niektórych miesiącach ich popularność jest wyraźnie większa. To właśnie wtedy dobrze jest uruchomić sezonową kampanię marketingową, uwzględniając frazy na czasie. Moda przemija, czyli marketing sezonowy Nic […]

Wąskie czy szerokie targetowanie reklamy na Facebooku?

Waskie czy szerokie targetowanie reklamy - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 2 minut Precyzyjne targetowanie reklam na Facebooku sprzyja dokładności działania i większej skuteczności. Możemy jednak targetować wąsko i szeroko, a więc do wyboru mamy dwie strategie dotyczące potencjalnego zasięgu. Naszym celem jest oczywiście dotarcie do jak największej ilości odbiorców, ale prawdziwym sukcesem będzie dotarcie do tych naprawdę zainteresowanych. Wąsko, szeroko…o co chodzi w potencjalnym zasięgu? Targetowanie, czyli […]

Remarketing, czyli jak skutecznie odzyskać klienta

remarketing czyli jak skutecznie odzyskac klienta 1 - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 2 minut Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Hubspota, aż 77% osób zadeklarowało, że wolałoby korzystać z oprogramowania do filtrowania reklam, niż całkowicie z nich zrezygnować. Oznacza to, że użytkownicy cenią sobie informacje zawarte w reklamach, jednak tylko takie, które dotyczą produktów i usług z kręgu ich zainteresowań. Reklama musi być więc dobrze dopasowana do profilu klienta. […]

Content marketing i SEO muszą iść ze sobą w parze

Content marketing i SEO musza isc ze soba w parze - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 2 minut Marketing treści i działania SEO wzajemnie się wspierają i uzupełniają. Wartościowe artykuły pisane dla użytkownika i dostosowanie ich pod względem wymagań Google to duża szansa zarówno na wysoką pozycję w wyszukiwarce, jak również zaufanie i sympatię odbiorców. Jak połączyć te dwa aspekty i dlaczego to takie ważne? SEO, czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych Google […]