Wąskie czy szerokie targetowanie reklamy na Facebooku?

Waskie czy szerokie targetowanie reklamy - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 4 minut Precyzyjne targetowanie reklam na Facebooku sprzyja dokładności działania i większej skuteczności. Możemy jednak targetować wąsko i szeroko, a więc do wyboru mamy dwie strategie dotyczące potencjalnego zasięgu. Naszym celem jest oczywiście dotarcie do jak największej ilości odbiorców, ale prawdziwym sukcesem będzie dotarcie do tych naprawdę zainteresowanych. Wąsko, szeroko…o co chodzi w potencjalnym zasięgu? Targetowanie, czyli […]

Remarketing, czyli jak skutecznie odzyskać klienta

remarketing czyli jak skutecznie odzyskac klienta 1 - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 7 minut Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Hubspota, aż 77% osób zadeklarowało, że wolałoby korzystać z oprogramowania do filtrowania reklam, niż całkowicie z nich zrezygnować. Oznacza to, że użytkownicy cenią sobie informacje zawarte w reklamach, jednak tylko takie, które dotyczą produktów i usług z kręgu ich zainteresowań. Reklama musi być więc dobrze dopasowana do profilu klienta. […]

Content marketing i SEO muszą iść ze sobą w parze

Content marketing i SEO musza isc ze soba w parze - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 7 minut Marketing treści i działania SEO wzajemnie się wspierają i uzupełniają. Wartościowe artykuły pisane dla użytkownika i dostosowanie ich pod względem wymagań Google to duża szansa zarówno na wysoką pozycję w wyszukiwarce, jak również zaufanie i sympatię odbiorców. Jak połączyć te dwa aspekty i dlaczego to takie ważne? SEO, czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych Google […]

Jak przygotować tekst pod SEO?

jakpisac 1 - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 15 minut Zanim odpowiemy sobie na zadane pytanie, zacznijmy od złotej zasady – teksty piszemy dla użytkownika, to przede wszystkim dla niego treść ma być atrakcyjna, a nie dla robota wyszukiwarki!  W tekście poruszę kilka zagadnień, które są ściśle związane z tematyką SEO: Wybór słów kluczowych Analiza dodatkowych słów, które warto wykorzystać Pisanie tekstów pod artykuły / kategorie […]

Widocznie niewidoczne – strona internetowa oczami UX-a

ux - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 4 minut W poprzednim artykule z tej serii przyjrzeliśmy się stronie z punktu widzenia grafika. Na jego końcu zawarłem jednak notkę, że nawet najpiękniejsza strona nie da nam gwarancji sukcesu. Dlaczego? Zapewne dlatego że projektowanie stron to zajęcie interdyscyplinarne – choć kusi nas to co piękne, lubimy też rzeczy użyteczne i funkcjonalne. Dziś zatem o tych aspektach […]

Przez siatkówkę do serca – strona internetowa oczyma grafika

przez siatkwoke do serca - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 4 minut Nie od dziś wiadomo że to co atrakcyjne wizualnie przykuje naszą uwagę dużo szybciej i na dłużej niż okrzepłe dla nas widoki. Zależność ta obecna jest niemal w każdej dziedzinie życia, tyczy się ona także odbioru stron internetowych. Te, choć często budowane według ścisłego schematu niejednokrotnie potrafią zaangażować sporo odbiorców zdobywając masę branżowych nagród. Zatem […]

Google Analytics

artykul analytics - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 5 minut Google Analytics jest narzędziem, które pozwala dokonać dogłębnej analizy ruchu na stronach internetowych, a co za tym idzie, umożliwia precyzyjne określenie ilości i cech ich odbiorców. Dzięki temu, każdy kto działa w sieci, ma możliwość monetaryzacji swoich stron, sprzedaży reklam i ich wyceny, dotarcia do określonej grupy odbiorców w celu wysłania im propozycji sprzedażowej, oraz lepszego dopracowania strategii marketingowych. To […]

Sklep na Presta – plusy i minusy

Presa - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 4 minut Na rynku istnieje wiele rozwiązań e-commerce, pomiędzy którymi czasem trudno jest dokonać wyboru. Spotkać możemy sklepy abonamentowe (SaaS), gdzie dostajemy do rąk gotowe rozwiązanie czy też różne platformy open source. Decyzja o skorzystaniu z konkretnej platformy, jest bardzo poważna, gdyż późniejsza migracja do innego środowiska stanowi niezwykle trudne zadanie. Tutaj rozważymy jeden z najpopularniejszych sklepów […]

Sklep na WordPress – plusy i minusy

woocommerce - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 2 minut Niezależnie od tego, czy znamy i lubimy WordPressa czy nie, warto zastanowić się nad stworzeniem sklepu w oparciu właśnie o tę platformę. Służy do tego WooCommerce, wtyczka do najpopularniejszego na rynku CMS-a o imponujących jak na plugin możliwościach. Świadczyć może o nich fakt, że z tego oprogramowanie korzysta już 20-25% sklepów. Dlaczego? WooCommerce jest darmowy, […]

Współpraca zamiast walki

slajd 1 - IT HEROES
|

Do przeczytania w: 2 minut Pracuję w branży marketingu online już 6 lat i chciałbym podzielić się swoimi przemyśleniami na temat relacji z konkurencją. W mojej specyficznej branży dostrzegam wyraźny problem w tym, jak działające na tym polu firmy traktują siebie nawzajem. Nastawienie na cel Każdy realizuje kluczowe cele biznesowe jak relacje z klientami i pracownikami czy realizacja zleceń na […]